Υπέρ του Άργους
ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα και οριζόντια με την πάγια τακτική του Καμπόσου να “κατασκευάζει” εχθρούς, όταν δεν υπάρχουν, όμως με την υπόθεση με τον αρθρογράφο του συγκροτήματος Λαμπράκη, κάπου έχει και δίκιο. Η κριτική, από πλευράς του αρθρογράφου …μπάζει δημοσιογραφικά. Κι όταν λέω μπάζει εννοώ πως στόχο έχει να αδικήσει την μια πλευρά ενώ για την άλλη κάνει μόκο.
Η ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ είναι ο Καμπόσος, που μετά την σύμφωνη γνώμη του δημοτικού συμβουλίου, προχώρησε στην αδελφοποίηση με την Βέροια με μοναδικό συνδετικό κρίκο την ιστορική συγγένεια της Βεργίνας και του Άργους μέσω των Μακεδόνων Βασιλέων. Η Άλλη πλευρά είναι ο δήμος Βέροιας που κι αυτός αποδέχτηκε την αδελφοποίηση με μοναδικό κρίκο τις κοινές ιστορικές καταβολές.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ πλευρά ο αρθρογράφος δεν κάνει ούτε μισή αναφορά, παρά συγκεντρώνεται στο πολιτικό ιστορικό του δημάρχου Άργους, εκθέτοντας ακόμα και τις μαθήτριες που τόλμησαν να μιλήσουν για την καταγωγή του Αλεξάνδρου. Δηλαδή η άλλη πλευρά που τα αποδέχτηκε όλα αυτά γιατί δεν ήταν “συνένοχη” και αποσιωπήθηκε;
ΚΑΤΑΝΟΩ απόλυτα τις κακές εμπειρίες του αρθρογράφου των “ΝΕΩΝ” απ τους διάφορους πολιτικάντηδες του παρελθόντος, που ο λαϊκισμός τους ξεπέρασε τα όρια της γελοιότητας, όμως τώρα που άκουσε το Καμπόσο σοβαρεύτηκε; Γιατί δεν σοβαρεύτηκε και δεν γελούσε παλαιότερα, όταν η Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας επεδίωκε με κάθε τρόπο να έρθει πιο κοντά στην Ελλάδα, μέχρις ότου οι Αμερικανοί την μετέτρεψαν σε προτεκτοράτο τους στην Ευρώπη;
ΑΛΛΑ ακόμα κι αν όλα όσα λέει ο συνάδελφος είναι σωστά και τίμια, το Άργος γιατί το ταυτίζει έμμεσα με τις απόψεις του Δημάρχου του σε θέματα εθνικής πολιτικής; Γιατί στερεί το δικαίωμα απ την άλλη πλευρά να εκφράσει ο οποιοσδήποτε πολίτης την θέση του για κάθε θέμα εθνικό ή μη όταν αυτός κρίνει πως πρέπει να το πει;
ΠΟΙΟΣ είναι αυτός που σαν νέος Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράυερ που θα κρίνει αυτή την φορά το DNA των κατοίκων των δύο περιοχών ή σαν νέος Μακιαβέλι θα επιτρέπει μόνο στο πεφωτισμένο ιερατείο της βουλής να αποφαίνεται περί ορθότητας της εξωτερικής ή της όποιας άλλης πολιτικής;
Και επιτέλους ας κατανοήσουν επιτέλους όλοι, πως άλλο ιστορικές κοινές καταβολές των περιοχών και άλλο αιματολογική συγγένεια, για να μην βρεθούν και οι Αρβανίτες της Αργολίδας σόι με τους Καλάς στο Πακιστάν και να δοξάζουμε τον «Σικαντέρ Αζάμ» (Αλέξανδρος ο Μέγας).
ΑΣ αφήσουν λοιπόν όλοι το Άργος και τους κατοίκους απ έξω από μεγαλοστομίες και χλευασμούς.